maanantai 9. marraskuuta 2015

Kuulumisia

Tää puolitoista viikkoa, jolloin mulla on töitä ollut, on mennyt todella nopeasti. Tekemistä on riittänyt, mutta liikunnat on töiden jälkeen listalla numero yksi, joten ne menevät ihan kaiken muun edelle. Ei ole tullut siis tiukkaa, etten reenaamaan kerkeäisi.

Töiden takia jätin hetkeksi aerobiset pois, ettei tule liikaa kuormitusta. Olen kuitenkin jalkeillani aika monta tuntia päivästä, koska työ on siivousta. Alkuun kesti pari päivää tottua unirytmiin ja jalkojen rasitukseen, mutta nyt olen jo ihan sujut niiden kanssa. Olen käynyt lauantaisin juoksemassa tai uimassa. Nyt meinasin lisätä tiistaille tai torstaille yhden kerran juoksemista, koska lauantait on varattu uimiselle. <3 Oli ihanaa päästä altaaseen piiitkästä aikaa. Tuntui, ettei koko uintitaukoa olisi edes ollutkaan. :D Vaikka hengästyin toki nopeammin.

Mites salitreenit? Jokainen treeni on ollut toisestaan poikkeava tämän parin viikon aikana, ja niin tulee olemaan ainakin tämän viikon. :D Alku on mennyt lähinnä etsiessä oikeita liikkeitä erinäisten ongelmien takia. Olen myös vaihdellut liikejärjestystä lisää, ja toistomääriä. Varsinkin selän ja takareisien hermotuksen kanssa on ongelmaa. Ne ovat töiden kautta rasituksella koko viikon, ja olen treenannut ne vasta torstaina. Jos työt jatkuvat, pitänee vaihtaa ne alkuviikolle, niin ehkä treenikin sujuisi paremmin.

Ruokapuolella menee suht hyvin. Pieni, sopiva nälkä kerkeää tulla ennen ruokailua, muttei liian iso. Loppuviikosta voimatasot ovat kuitenkin heikot, joka voi olla myös töiden syytä. Heikon olon takia kuitenkin tankkailin sunnuntaina. En mitenkään tarkan määrän mukaan, vaan fiiliksen mukaan. Aika hyvin sain ruokailut kuitenkin pidettyä hiilaripainotteisina, hieman proteiinia ja vähän rasvaa mukana. Sukulaisissa pääosin ruokailin. Ja tuli syötyä paljon.. Laskin, että söin 7 kertaa tuona päivänä. Illalla tää määrä kyllä tuntui.. Nukkumaan mennessä oli sellainen olo, etten enää ikinä syö tällaista määrää hiilaripainotteista ruokaa :D

Koska viime viikolla senttimäärä ei laskenut edes paria milliä, ajattelin vähentää ruokamäärää. Teen niinkin hurjat vähennykset kuin puurosta pois 1 ruokalusikallinen hilloa, kokonaisen banaanin sijaan puolikas palautusaterialla, ja vain 1 ruokalusikka öljyä päivällisellä. Näillä saan jo sen noin 100 kaloria vähemmäksi. Jos se ei auta, ensi viikolla sama vähennys kalorimääräisesti.

Mä muuten luulen, että mun dieetti jatkuu pidempään, kuin marraskuun loppuun. Jos en ole silloin pudottanut tarpeeksi, niin jatkan dieettiä, kunnes olen. Välissä saatan syödä jouluna pari päivää vapaasti, riippuu miten pitkään jatkan. Joka tapauksessa tulen olemaan vielä joulun aikaan (mulle) melko pienillä kaloreilla, koska en halua tietenkään suoraan dieetiltä hypätä normaaliin ruokavalioon, vaan lisään määriä pikkuhiljaa.Voin sitten siitä sopivasti jatkaa kalorimäärillä mun normaalin yli, jolloin ruokailu tukee voimakauden aloittamista. Mikäli se hiihtokausi ei välissä tule. :D Pahalta näyttää sen suhteen :(

Anteeksi sekava postaus, en jaksanut saada parempaa aikaan. :D Hyviä viikonjatkoja vaan teille, jotka mun juttuja jaksatte lukea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti