tiistai 13. lokakuuta 2015

Energiaa!

Hei. Viimeksi mainitsin vatsakivuista, jotka antibioottien takia vaivasivat. Ne eivät ole tulleet takaisin, hyvä näin! Sen sijaan olen saanut vatsan toimintani sekaisin, syytän edelleen antibiootteja. Ongelmana siis se, että vatsa turpoaa siitä, että ylipäätään syön. Ruoalla ei ole merkitystä. Tämän vuoksi ei ole ollut kunnolla nälkäkään, joten olen syönyt kellonaikojen mukaan.

Ystäväni "määräsi" hoidoksi hapankaalia aamulla ruokalusikallisen lärviin, ennen kuin olen mitään muuta syönyt. Olen nyt kahtena aamuna sitä sitten maistellut. Yhhh...... Voin kertoa, että ei ole ollut oksennusreaktio kaukana. Se on ihan todella ytyä! Mutta samaan aikaan masokistisesti hyvää. :D Ostin 250 g purkin (ei ollut pienempää), joten ajattelin syödä sen pikkuhiljaa loppuun, siinä saa olla sopiva kuuri ja mun hapankaalit ennen seuraavaa antibioottitaistoa!

Energiatasot ovat olleet ihan todella, todella korkealla. Niin korkealla, että on vaikea käsittää. Saan todella paljon asioita aikaan, lähes kaikki vanhat rästissä olleet asiat on nyt viikossa hoidettu. Viimeksi oli energiatasot tällaisissa korkeuksissa oli vuosi sitten.

Ylipäätään musta tuntuu, että sairastaminen vei kaiken mun henkisen sekä fyysisen uupumuksen pois. Kesän jälkeen kertymistään kertynyt stressi on tiessään, sitä oli ennen sairastamista niin paljon, etten jaksanut enää kannatella sitä. Mulla on takana yksi mun elämäni isoimpia masennuskausia, mutta sairastaminen vei sen kaiken pois. Mulla tällaiset "kaudet" kestää yleensä muutamia päiviä, nyt se kesti elokuun alusta sairastamisen alkuun, eli monta kuukautta. Koin siis vähän ihmeparantumisen sairastamisen myötä. :)

Treenaamaanhan en ole edelleenkään päässyt. Olen sen sijaan tehnyt kevyitä kuntopiirejä lenkin yhteydessä tai ilman. Kaikki erilaisia, kaikki muut paitsi tämänpäiväinen koko vartalolle suunnattuja. Nyt tein käsille. En ole uskaltanut isommin huhkia ettei luomenpoistohaava tulehdu, joten nämä kaikki ovat kestäneet 10-15 minuuttia. Sitten on ollut sauvakävelyä ja tavallista kävelyä, kuntosalin lämmittelylaitteita.

Keskiviikkona mulla on hieronta, jotta saan sairastamisesta kipeytyneet lihakset auki. Sitten olen täysin valmis torstaina alkavaan treeniviikkoon ennen tiistaista hampileikkausta!

Ainiin, tänään sain myös tietää kilpirauhastestien tulokset. Olen aika tyrmistynyt, koska ne olivat normaalit. Mistä ihmeestä sitten nämä mun kaikki oireet johtuvat? Sitä eikun selvittämään lääkärille, jälleen kerran. Jospa tämä rumba joskus loppuisi.

Tää mun blogi on alkanut mennä jo melkein sairaspäiväkirjaksi. :D Jospa taas kohta pääsen treenijuttujen makuun, kun kohta sinne salillekin pääsen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti